مرحله ۱ از ۳ ۳۳% پرسشنامه طلاب شاغل در آموزش و پرورش سلام و عرض ادب خدمت شما طلبه گرامی شاغل در آموزش و پرورش پرسشنامه «سنجش فعالیت ها و دیدگاههای طلاب شاغل در آموزش و پرورش» خدمت شما ارائه می گردد.این پرسشنامه به درخواست و همکاری «معاونت امور طلاب حوزه های علمیه» و «ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش» توسط «مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه» تهیه شده و هدف از آن، وضعیت سنجی طلاب مشغول کار در آموزش و پرورش و تعامل سازنده با ایشان است. با توجه به اینکه پاسخ دادن به این پرسشنامه، بیشتر از چند دقیقه وقت شما را نمی گیرد، تقاضا داریم بدون عجله و با دقت، به سوالات مطرح شده پاسخ دهید.جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعت اداری با شماره ۰۲۵۳۲۹۰۰۵۳۸ داخلی ۱۶۸ تماس بگیرید.مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه مشخصات پاسخگوسال تولد*۱۳۴۰ و قبل از آن۱۳۴۱۱۳۴۲۱۳۴۳۱۳۴۴۱۳۴۵۱۳۴۶۱۳۴۷۱۳۴۸۱۳۴۹۱۳۵۰۱۳۵۱۱۳۵۲۱۳۵۳۱۳۵۴۱۳۵۵۱۳۵۶۱۳۵۷۱۳۵۸۱۳۵۹۱۳۶۰۱۳۶۱۱۳۶۲۱۳۶۳۱۳۶۴۱۳۶۵۱۳۶۶۱۳۶۷۱۳۶۸۱۳۶۹۱۳۷۰۱۳۷۱۱۳۷۲۱۳۷۳۱۳۷۴۱۳۷۵۱۳۷۶۱۳۷۷۱۳۷۸۱۳۷۹۱۳۸۰ و بعد از آناستان محل تولد*آذربایجان شرقیآذربایجان غربیاردبیلاصفهانالبرزایلامبوشهرتهرانچهارمحال و بختیاریخراسان جنوبیخراسان رضویخراسان شمالیخوزستانزنجانسمنانسیستان و بلوچستانفارسقزوینقمکردستانکرمانکرمانشاهکهگیلویه و بویراحمدگلستانگیلانلرستانمازندرانمرکزیهرمزگانهمدانیزداستان محل اشتغال*آذربایجان شرقیآذربایجان غربیاردبیلاصفهانالبرزایلامبوشهرتهرانچهارمحال و بختیاریخراسان جنوبیخراسان رضویخراسان شمالیخوزستانزنجانسمنانسیستان و بلوچستانفارسقزوینقمکردستانکرمانکرمانشاهکهگیلویه و بویراحمدگلستانگیلانلرستانمازندرانمرکزیهرمزگانهمدانیزدتحصیلات حوزوی* سطح یک سطح دو سطح سه سطح چهار نوع فعالیت حوزوی* تحصیل دروس حوزوی تدریس دروس حوزوی فعالیت تبلیغی خارج محل کار پژوهش دینی - حوزوی سایر (چند گزینه قابل انتخاب است)۷-۱ سایر فعالیت های حوزوی جنسیت* مرد زن وضعیت تاهل* مجرد متاهل سال ورود به آموزش و پرورش*سال ۱۳۵۰ و قبل از آن۱۳۵۱۱۳۵۲۱۳۵۳۱۳۵۴۱۳۵۵۱۳۵۶۱۳۵۷۱۳۵۸۱۳۵۹۱۳۶۰۱۳۶۱۱۳۶۲۱۳۶۳۱۳۶۴۱۳۶۵۱۳۶۶۱۳۶۷۱۳۶۸۱۳۶۹۱۳۷۰۱۳۷۱۱۳۷۲۱۳۷۳۱۳۷۴۱۳۷۵۱۳۷۶۱۳۷۷۱۳۷۸۱۳۷۹۱۳۸۰۱۳۸۱۱۳۸۲۱۳۸۳۱۳۸۴۱۳۸۵۱۳۸۶۱۳۸۷۱۳۸۸۱۳۸۹۱۳۹۰۱۳۸۹۱۳۹۰۱۳۹۱۱۳۹۲۱۳۹۳۱۳۹۴۱۳۹۵۱۳۹۶۱۳۹۷۱۳۹۸۱۳۹۹۱۴۰۰ و بعد از آننوع اشتغال* کارمند اداره کادر اجرایی مدرسه (مدیر، معاون و... ) کادر آموزشی، تربیتی مدرسه (معلم، دبیر، مربی پرورشی) مقطع مدرسه* ابتدایی اول ابتدایی دوم متوسطه اول متوسطه دوم جنسیت مدرسه* پسرانه دخترانه تدریس دارید؟* بله خیر رشته تدریس* معلم ابتدایی دبیر دینی دبیر قرآن دبیر عربی دبیر سایر رشته ها (چند گزینه قابل انتخاب است) سوالات۱. چقدر به برگزاری آموزش های علمی مهارتی، توسط حوزه علمیه نیاز دارید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۲. چه میزان به خدمات اجتماعی(مشاوره حقوقی، تحصیلی، شغلی) حوزه علمیه نیاز دارید؟ خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳. در صورت برگزاری «نشست های هم اندیشی و دانش افزایی» توسط حوزه چقدر تمایل به شرکت در آن دارید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۴. چه موضوعاتی برای «نشست های هم اندیشی و دانش افزایی» پیشنهاد می کنید؟ ۵. چقدر با برگزاری جلسات صمیمانه طلاب شاغل در آموزش و پرورش، موافق هستید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۶. اگر «کانون دانش آموختگان حوزوی»، جهت حل مسائل صنفی طلاب شاغل در آموزش و پرورش تشکیل شود، چقدر تمایل به همکاری و مشارکت در آن دارید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۷-۲. به چه دلیل، تحصیل دروس حوزوی را ادامه نمی دهید؟* عدم علاقه نبود فرصت ضروری ندانستن برای خود مشکلات و موانع شخصی سایر ۷-۳. به چه دلیل، در حوزه تدریس نمی کنید؟* عدم علاقه عدم توانایی علمی مهارتی نبود فرصت ضروری ندانستن برای خود مشکلات و موانع شخصی سایر ۷-۴. به چه دلیل، در خارج محل کار فعالیت های تبلیغی ندارید؟* عدم علاقه عدم استعداد تبلیغی عدم توانایی علمی مهارتی نبود فرصت ضروری ندانستن برای خود مشکلات و موانع شخصی سایر ۷-۵. به چه دلیل، فعالیت های پژوهشی دینی حوزوی انجام نمی دهید؟* عدم علاقه عدم توانایی علمی مهارتی نبود فرصت ضروری ندانستن برای خود مشکلات و موانع شخصی سایر به نظر شما این جمله چقدر صحیح است: «من هیچ علاقه ای به شغل خود ندارم»* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۸. مسئول بالادستی محل کار، چه برخوردی با شما دارد؟* خیلی خوب خوب عادی و معمولی بد خیلی بد ۹. همکاران، چه برخوردی با شما دارند؟* خیلی خوب خوب عادی و معمولی بد خیلی بد ۱۰. چقدر اتفاق افتاده که در محل کار شما، بین طلاب و غیرطلاب تبعیض قائل شده باشند؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۱۱. به نظر شما فواید حضور طلاب در آموزش و پرورش چیست؟ ۱۲. به نظر شما حضور طلاب در آموزش و پرورش چه اثار منفی ممکن است داشته باشد؟ ۱۳. چقدر اتفاق افتاده که همکاران غیرطلبه صلاحیت علمی، مهارتی شما را زیر سوال ببرند؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۱۴. چقدر اتفاق افتاده که برای همکاران، دستاوردهای انقلاب را بیان کنید و به شبهات سیاسی آنان پاسخ دهید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۱۵. چقدر در اصلاح رفتارهای نادرست دانش آموزان موفق هستید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۱۶. چقدر به بیان مسائل اعتقادی و پاسخ شبهات دینی دانش آموزان می پردازید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۱۷. چقدر در اقامه نماز جماعت در مدرسه موفق هستید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۱۸. چقدر برای دانش آموزان، دستاوردهای انقلاب را بیان می کنید و به شبهات و سوالات سیاسی آنان پاسخ می دهید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۱۹. چقدر دانش آموزان را برای ورود به حوزه علمیه تشویق کرده اید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۲۰. چقدر آمادگی دارید برای جذب دانش آموزان به حوزه با معاونت آموزش حوزه همکاری کنید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۲۱. وضعیت تلبس به لباس روحانیت، در محل کار :* دائما ملبس غالبا ملبس بعضا ملبس دائما غیرملبس ۲۲. علت عدم تلبس در محل کار :* دلیل شخصی (نظیرعدم تمایل یا ...) دلیل شغلی (سختی کلاسداری با لباس، ذهنیت منفی نسبت به لباس و ...) کلا ملبس نیستم سایر (چند گزینه قابل انتخاب است)۲۲-۱. لطفا سایر علل را بنویسید. ۲۳. آیا در غیر محل کار ملبس به لباس روحانیت هستید؟* بله خیر ۲۴. آیا تا به حال به عنوان معلم نمونه از شما تقدیر شده است؟* بله خیر ۲۵. برای موفقیت بیشتر در آموزش و پرورش، کدامیک از رشته ها، گرایش ها یا مهارت ها را لازم می دانید؟* ۲۶. تعداد همکاران غیر طلبه مقید به باورها و رفتارهای دینی؟* همه اکثر نیمی کم خیلی کم ۲۷. تعداد همکاران -غیرطلبه- انقلابی؟* همه اکثر نیمی کم خیلی کم ۲۸. هدف شما از ورود به آموزش و پرورش* کمک به رشد تعلیم و تربیت دینی علاقه شخصی بهبود وضعیت مالی سایر موارد (چند گزینه قابل انتخاب است)۲۹. لطفا سایر اهداف را بنویسید. ۳۰. چه میزان هدف مورد نظر شما محقق شده است؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۱. چقدر در مدیریت کلاس و ایجاد آرامش موفق هستید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۲. چقدر با واژه ها و اصطلاحات متداول بین دانش آموزان آشنا هستید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۳. دانش آموزان چقدر با شما برخورد محترمانه دارند؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۴. چقدر در کنترل رفتار و گفتار پرهیز از خشم، تنبیه بدنی و بدزبانی موفق هستید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۵. چقدر شده است که دانش آموزان ، به شما بی ادبی کنند؟ خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۶. چقدر دانش آموزان، سوالات و دغدغه هایشان را به راحتی با شما مطرح می کنند؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۷. تا به حال چقدر دانش آموزان و والدین از شما اظهار رضایت کرده اند؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ ۳۸. چقدر به شغل خود علاقه مند هستید؟* خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم هیچ بدون عنوان انتخاب اول انتخاب دوم انتخاب سوم بدون عنوان انتخاب اول انتخاب دوم انتخاب سوم